Överraskning, O'Learys...

0-24641b9c215e76289620f2708e136e45.png

Kolla varifrån!

Överraskning, O'Learys och bowling. Nu har vi precis kommit hem efter en super trevlig kväll. Jag, Fredrik, Malin och Glenn hade planerat en liten överraskning till Alda för att hon fyller 25 om ca 2.5 vecka. Vi kan tyvärr inte komma på hennes fest som är nästa helg så vi kompensera henne med denna hel kväll ist. Mat, dricka och bowling, inte helt fel :). Dock var det tråkigt att vi fick så sjukt dålig service inne i restaurangen så ett besök till dit får man fundera länge på... När vi väl bowla sen så sa dom i högtalarna att om man fick exakt 137 poäng så fick man ett presentkort på 500 kr att handla för hos dom. När förstå omgången var klar i bowlingen prickade Fredrik in 137 poäng :) (jag spärra en gång åt honom när han var på toa hihi) nä men jag ska inte ta ifrån honom den äran :) Ett stort grattis till dig min älskling för vinsten. Dock får man gå dit en gång till då, men då får vi hoppas att dom blivit bättre på servicen och att dom inte skyller på under bemanning. Kvällen bar vidaren sen en stund till lilla torg. Tack allihop för en trevlig kväll! Tjoho

2010-02-27 @ 01:06:47 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ännu en gång snäckna, det var mega trevligt... vad fina vi blev på bilden, men det e ju tack vare mej.. haha ... skoja... Puss

2010-02-28 @ 10:11:36



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0