Söndag med mycket fixa

Idag har jag fått gjort mycket =) Tvättat 4 maskiner och hängt in allt i garderoben. Sedan har jag fixa till Sandra i håret =) mycket fin blev hon. Vid två tiden kom Fredriks bror med familj till oss. Det blev lite fika, jag fick klippt Nils och även gjort slingor på Lizen. Skönt att fräscha till sig lite när man är mammaledig man har ju inte så mycket tid för sig själv då. Nu har dom precis gått och jag har plockat undan här. 
Ett moment kvar idag som måste göras och det är att åka och handla därefter blir det bara att ta det lugnt =)
Får se när handling sker just nu känner vi inte för det.

/ hej på en stund

2010-02-28 @ 16:45:50 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0