Trött efter Dance Aerobics

Skrev inget inlägg igår som ni märkte, men jag var helt slut efter dansen...

Idag har det varit en bra dag på jobb, kul att träffa kollegorna igen efter helgen. Nu är jag hemma,fått lite i magen och även klippt plastbrorsan. Fredrik, Alexander och Daniel gick precis. Dom ska till Malmö Arena och se Rammstein, det blir en upplevelse det! Själv tycker jag dom gör typ 3-4 bra låtar så jag hade aldrig pallat med att se en hel konsert med dom hehe. Så nu sitter jag i min ensamhet och jag kan säga det att det är jälvligt skönt faktiskt, man behöver egentid ibland.

Kom på en sak till som hände igår.... Jag fick böter  500 spänn och helvete!! F*N!! Jag som behöver spara nu till Egypten, men ski fick jag..... jaja det är bara att aceptera att man gjort fel, betala och se glad ut.

Kvällen vet jag inte vad jag ska göra...jag får se... just nu njuter jag av att vara själv =)


Tjingeling

2010-02-16 @ 19:33:01 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0