Vilken överraskning

Fredrik kom hem för en stund sen, då hade han en present med sig hem till mig
Vilken toppen dag idag
Först och främst mår jag bättre idag och sen får man en present också



När Fredrik kom till skolan idag så fick han reda på att lektionen var inställd så då åkte han inom stan på hemvägen. Han gick in i Lacoste affären och hittade en super fin hood tröja han trodde jag skulle gilla och skulle passa mig bra i stl =) 

När han kom hem fick jag den som förskott i en del av min födelsedagspresent =) och den satt PERFEKT!
Det är ett tag tills jag fyller år men han ville vara säker på att den skulle passa med tanke på att där var 60% rea på den och den går ju inte att byta i mars månad då. 

Här är den =)
Tack så jättemycket älskling!!!!

2010-02-03 @ 15:26:59 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0