12/1-2o1o - Träning

Jag gick och la mig tidigt igår (kl 23.00), det kanske inte är så tidigt men för mig är det =) Det var pga att jag var så fruktansvärt trött, hade huvudvärk och vill stiga upp tidigt som idag då för att träna. Men det gick inte så bra. Jag tog ingen ipren innan jag gick och la mig för jag tänkt att det brukar ju ändå försvinna när man sover. Men när klockan var två vaknade jag av att jag hade så fruktansvärt ont så fick gå upp och ta en ipren. När klockan ringde halv sju så visste jag inte ens vad jag hette, så trött jag var jisses.....så det blev ingen träning imorse =(

Efter jobb tog jag tag i det!!! Powerwalk i 45 min i detta snöväder, det var riktigt faktiskt bortsätt från att jag såg ut som Bambi på i emellanåt hehe. Det var jättehalt!!!

 

2010-01-12 @ 20:53:59 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0