Börjar nog bli sjuk... Jag har måt

0-2849a14157781fb1ed54d609c96df54a.png

Kolla varifrån!

Börjar nog bli sjuk... Jag har mått små dåligt hela dagen och värre och värre har det blivit. När jag kom hem från jobb åt jag bara lite sen så gick jag och la mig direkt. Jag har så fruktansvärt ont i min hals:( Jag vaknade för en liten stund sen, har druckit lite te nu med honung i och ätit lite glass, skönt för halsen, det lenar så skönt och det känns lättare att svälja. Usch massa klagande... Hoppas på att må bättre imorn, har inte tid att varar sjuk. Detta blir det enda blogginlägget för idag orkar inte ens sätta igång datorn så det fick bli ett mms inlägg. Tjingeling

2010-01-27 @ 22:44:35 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0