Fy F*N önskar ingen DETTA!!!

Detta har varit bland dom värsta 2,5 dagar i mitt liv (tors-lördag nu) har säkert varit värre någon annan gång men som det känns nu iallafall. Minns inte när jag mått så här dåligt sist. Jag har inte sovit på två nätter :(, under dagen har jag försökt sova, det går 1 - 1,5h sedan vaknar jag av att denna j*vla näsa som jag inte kan andas igenom. Halsen gör fortfarnade jätteont så det är mymymymymymy.
Jag har inte ens orka sitta vid datorn och då är det ILLA!
Jag har typ legat i sängen hela tiden eller i soffan under mitt underbart varma duntäcke.

Vilken summering av mina hemska dagar, jag hade så gärna velat säga att jag är på bättringsväg men tyvärr känns det inte så eller ja jag orkar förvisso sitta vid datorn nu  alltid nått.

Hörs lite senare
Tjingeling
2010-01-30 @ 14:43:04 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0