Hej Hej

Då var det söndag och 10- grader ute. Usch är för kallt ute nu, vad man än har på sig så fryser man. Jag och Fredrik gick upp tidigt idag för att åkte till Mobilia där MQ hade 50% rea på nästan allt i butiken. Blev man särskilt inbjuden som jag blev skulle man vara där mellan 9-10 alltså 1h innan dom öppnar. Men när vi kom dit typ 09.15 så var jättemycket slut redan och köerna var enorma både till provrummen och kassa. Blev alltså inget där.
Vi åkte istället till Maxi och handla frukost. Efter frukosten gjorde jag klart Fredriks blogg. Jag blev så nöjd =) gå gärna in och titta och kommentera sen till mig vad ni tyckte =)

Hej på en stund

2010-01-03 @ 14:41:21 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0