Jisses vilken dag

Från början var dom bara två, sedan blev det två till och det slutade sammanlagt med sju stycken....
När jag kom hem vid sextiden var det bara att skriva en handlelista och åka iväg och handla. När jag kom hem gjorde jag en god nötfärsröra mums. Därefter packat ihop smutstvätt, hoppas på att kanske slinka ner i tvättstugan ni ikväll när tvättiderna är slut för dagen och tvätta en sanbb maskin...sjukt svårt att få tvättid på detta stället....Jisses vad trött jag är nu.... Nu äntligen sitter jag ner, det var typ 9 timmar (dock satt jag ner en liten stund när jag åt :o)

Det blir sängdags tidigt ikväll säger redan Natti Natti

2010-01-18 @ 21:05:23 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0