Lördag

Gick upp vid nio imorse, det blev en powerwalk innan frukost. Sedan gjorde jag mig i ordning och åkte iväg. Första stoppet blev på Old bones Tatto =)  jag fick prisuppgifter på den tattooering jag vill göra...frågan är bara när? Det kommer att kosta mig 3000:-.... men dom pengarna kommer komma fram frågan är bara när.....


Efter jag varit där åkte jag in till stan för att träffa Linda. Vi satt oss på espresso house på lilla torg. Tog en fika och prata om allt mellan i himmel och jord. Linda är en vän jag inte kännt speciellt länge men vi har ändå kommit väldigt när, hon är en super vän och hoppas på en evig vänskap!

Efter fikan blev det en sväng hem till lille mämmi, där min morbror var med hans fru och min kusin =) Jag har inte träffat dom på så så många år, ska jag vara helt ärlig vet jag inte ens hur många år sen sist. Jättekul att träffa dom igen.

Körde inom affären och handla på vägen hem och sedan äntligen kom jag hem. Till middag blev det ugnstekt fläskfilé med ugnsbakad potatis mums = )


Kvällen kommer bestå av lite vänner här hemma hos oss. Det blir nog lite Wii, film och snack =)


Hoppas ni får en trevlig kväll ni med.

Tjingeling

2010-01-16 @ 21:32:28 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0