Lördag, jobba, till stan med Mämmi

Då var det lördag igen, dagarna bara springer förbi. Jag jobbade från 9-13 och efter jobb åkte jag in till stan för att träffa Mämmi. Vi tog en fika och sedan gick vi runt på Hansa och Gallerian. Skönast att hålla sig inomhus nu när det är så kallt.  

Vi kolla runt i säkert alla affärer för Mämmi ska bort ikväll så vi försökte hitta hennes kvällsoutfi. När vi var på väg till bilen så gick vi förbi H&M för det var den enda affär vi inte varit i och båda tänkte, vi går in en snabb sväng =) Vad händer då?, Jo vi hittar massor av fina saker till bra pris både rea varor och ordniarie. Jag hitta en jättesnygg klänning till henne för 150:- på rea och Mämmi hitta riktgit snygga leggins men dom var inte på rea.
När vi stod vid kassa och skulle betalla så sneglade jag bort mot dom nya skorna dom fått, riktigt snygga skor. H&M brukar inte ha så många skor och absolut inte så fina skor, synd dock man aldrig kan köpa dom pga att jag har så små fötter. Jag tog några bilder med mobilen på några av dom, ska lägga in dom i datorna snart och sen lägga upp dom här på bloggen så att ni får se =) Tips till er som har stl 36 och uppåt. 

Tjingeling på en stund

2010-01-09 @ 17:59:55 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0