Meny vecka 1

På morgonen dricker jag protein före och efter träningen

Måndag:

Frukost:
2 knäcke
smör + 2 skivor skinka

Lunch
Räksallad
(räkor, sallad, gurka, rödlök och majs)

Mellanmål:
Päron



Middag:
Köttfärssås
Rotfukter (är inte så glad för pasta så har jag möjlighet väljer jag helst något annat)

Kvällsmat:
Smoothíes
Proteinpulver,Kesella och Jordgubbar






Tisdag:
Frukost:
2st skivor Fullkornsbröd (dinkel)
smör + 2st skivor skinka
2st äggvitor

Lunch/Middag:
Bakpotatis
Räkor
Grönsaker (gurka, majs, rödlök)

Mellanmål: Äpple



Kvällsmat:
Kesella med funlight
Jordgubbar
2knäcke med 2 äggvitor





Onsdag:
Frukost:
Kesella med kanel och äpple

Lunch:
Keso med räkor
Fullkorns ciabatta

Mellanmål: clementin


Middag
Kycklingfilé
Rotfruktert (morot,palsernacka, kålrot)





Torsdag:
Frukost:
Kesella + fun light

Lunch/Middag:
Kycklingfilé
Rotfruktert (morot,palsernacka, kålrot)
Fullkorns bulle

Mellanmål: kesella + F-L



Kvällsmat:
Kesella med fun light
ProteinPannkakor






Fredag:
Frukost:
Kesella med kanel och äpple

Lunch/Middag:
Kesella med funlight
Bär

Mellanmål: Päron




Kvällsmat:
Kycklingfilé med wokgrönsaker och thai sweet chillisås

2010-01-10 @ 23:30:25 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0