Söndag

Känns skönt att redan ha tränat, ätit frukost och slappat lite här i soffan. Jag ska snart gå och göra mig iordning. Vi ska på kalas hos Fredriks syster idag för hon fyller år. Pga kalaset så har jag min "ätardag" idag. Söndagar kanske inte är den dag man brukar ha ätardag, när alla frossar gott på lördagen men vad gör man inte för födelsedagsgrisen =)

Så min frukost blev en riktig lyxfrukost med bullar, rostbiff, ost och marmelad =) 


Det är en sak som alltid är svår bara när man ska bort...
Det är vad man ska ha på sig??????????
Hmmmmmmmm
Ingen aning....
Jobbigt ....
Men jag kommer väl på det snart 

Tjingeling

2010-01-24 @ 12:26:24 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0