Tisdag - Make up

Jag har funderat länge på att gå en make up utbildning så att jag blir make up artist. Jag tycker det är otroligt kul sminka och jag tycker det passar mitt yrke bra. Jag har tittar runt på lite olika utbildningar och har nu fastnat för en =) Så efter vi varit i Egypten (25/3-8/4) så ska jag börja spara pengar till den för att jag vill inte ta några lån för det. Den kostar 29.000:- och då får man produkter för 15.000:-. Make up

2010-01-12 @ 22:03:10 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte farligt för en makeupkurs, framförallt inte när du får så mycket produkter till.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-01-14 @ 20:54:28
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej......

Om du behöver en övningstjej till din kommande kurs, ställer jag mer än gärna upp ;)



Skulle själv vilja bli make-up artist, men det är så mycket jag skulle vilja bli så jag får ransaka mig vad det är jag vill göra.

2010-01-15 @ 20:34:38
URL: http://www.metrobloggen.se/3se



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0