En bra första dag på semestern

Dagen idag har varit helt underbar!

• Göra vad jag vill
• Inga måsten
• Ingen tidspassning
• Bara njuta av att vara LEDIG
AND I LIKE IT ;)



Powerwalk 1.5 timme imorse :) Gick förbi där vi ska flytta...åh vill flytta NUUUUUUUUU






Promenerad efter frukost in stan innan med pappsen och Deini. Gick runt och titta lite, tog den lilla lugna. Gick in om löplabbet, köpte mina underbart bra skor :D. Vi satte oss på Lilla torg en stund, tog något att dricka och bara satt och snacka. JÄTTEMYSIGT!




Sedan var det dags för min diamant att blir fin ;p
Åkte iväg och tvätta henne och städade lite inuti inför morgondagen :)





 
Därefter hände den en hel del till
Klippningar, Löpningsrunda, vänner på besök, packning mm.


2010-07-28 @ 00:25:16 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0