God kväll. Nu är jag helt sluta. Slutade j...

God kväll. Nu är jag helt sluta. Slutade jobb för ca 40 min sedan. Just nu känns det som om jag har tusen grejor att tänka på och att göra. Det känns som om jag inte hinner med mig själv så som jag vill. Jag menar jag älskar att träna och dom senaste dagarna så har det inte hunnits med. Jag vet det är en prioterings sak men med denna värmen, pollen allergi. mycket jobb och privata saker, det får mig att bli helt slut i huvudet... När man lägger sig ner på kvällen så snurrar allt... Men som alltid så ska man tänka positivt. :-) Imorgon är det en ny dag och nya tag. Natti Natti

2010-07-13 @ 22:54:24 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0