God kväll

Då var det äntligen Fredag, eller ja..den är ju snart slut hihi. Ska snart gå och lägga mig och nanna kudden.
Ska jobba imorgon 9-13 dock inte många timmar men man ska ändå upp vanlig tid som en vardag.
Dagen idag och gått rätt fort ändå...kändes lite lång i förmiddags men sen flöt det på och vips så var det dags att köra hem.
När jag kom hem lagade jag och Fredrik lite mat och käkade. En stund efter det kom min lille mämmi förbi.
Vi gick ut och promenerade en runda på 4.5km, det var jätteskönt ute och vi fick prata av oss lite. Mämmi har ju varit på semester så vi har inte träffats och pratat på en vecka så vi hade mycket attt ta igen ;)
När vi kom hem till oss hade Fredrik och Daniel hyrt film. Edge og Darkness, en action thriller med Mel Gibson. Den var bra och spännande =)

Nu kallar min kudde på mig
Natti Natti

2010-07-23 @ 23:39:02 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0