God kvälll allesammans - Kvällens aktivitet

Då har denna dagen gått...11 dagar kvar sedan är det SEMESTER :)
Idag efter jobb åkte jag bara hem om snabbt och byte om till träningskläder.

Sedan powerwalka jag bort till ena änden av ribbans strandpromenad där jag möte upp Malin.  En lagom runda på nästan 6 km.

Efter det blev det grillning, finns ju ingen godare mat på sommaren är grillat =)
Blev lövbiff som var fylld med färsk svamp och vitlök. Timjans potatis i ugnen, sås och morötter.

Resten av kvällen har varit lugn, efter att vi plockan undan och diskat efter maten blev vi så trötta...
Soffan kallade på oss och jag får erkänna att det är rätt skönt att bara ta det lugnt och inte göra något, man behöver det ibland.


 


 

2010-07-15 @ 22:13:49 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0