God morgon på er. En morgon promenix imors...

mms_img40479 (MMS)

God morgon på er. En morgon promenix imorse var egentligen planerna, men när klockan var 04.30 vaknade jag av att det kändes som om någonting var på min kind. Jag försöker ta bort det med handen men det fortsätter, ja blir mer klarvaken och känner att det är något som rinner. Jag går in på toan då jag fått fruktansvärt mycket näsblod... Jag fattar noll. Har inte haft det på hur många år som helst och kan man bara få det så när man ligger och sover?!? Hur som helst så tog det en evighet att få stopp på det. När klockan ringde för promenixen så var jag stendöd. Så himla trött. När jag slutar idag så ska vi iväg nästan direkt så ingen träning hinns med ikväll heller. Men SEN då har jag SEMESTER och all tid i världen :) Ha en bra dag på er. Ser ut och bli fint väder idag :)

2010-07-26 @ 08:45:20 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0