Hemmakväll

Jag var helt slut när vi kom hem efter utställningen. Vilade en stund sen blev det till att laga lite mat.
Jag har inte tränat dom tre senaste dagarna, har ont i mitt knä (det ja opererade för nått år sen), blir så trött. Varför får jag ont i det emellanåt?? Har tagit lite voltaren på så får se om det känns bättre imorgon.
Det var meningen jag och Malin skulle ut och Dansa lite ikväll men efter vi bestämt och allt kom jag ju på att det går ju inte så bra om jag har ont. Hjärnan vill mer än kroppen. Tråkigt iallafall, så nu blir det en lugn hemmakväll istället :(

Blir väl någon film eller nått kan jag tänka mig...
Lite bloggande också ;)
Tjingeling

2010-07-24 @ 20:20:31 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0