Lördags fix.

Idag har jag hunnit med mycket. tycker jag,
Träning imorse, sedan frulle i lugn och ro. Därefter körde jag hem till pappsen en stund. Efter det körde jag och handla, PARTY TONIGHT, så behövde lite smått och gott till det.
Hem igen, städat har vi gjort, lagat mat. Det blev lax, ny potatis och hollandesås  och morötter :) mums.
Nu håller jag på att fixa det sista här och sedan är det dags att börja göra sig i ordning.




Nu kommer den stora fråga som alltid
Vad ska man ha på sig????
Hmmm....
Klänning blir det nog..
Men vilken?? :s
Svart, rosa, lila, grön, blommig, randig, rutig.....
Något jag måste fundera på...


SEDAN ÄR DET DAGS FÖR PARTY :D


2010-07-31 @ 16:43:15 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0