Min ledig Måndag

Dagen började med 1,5 timmes powerwalk, jag ritade in streckan på eniro och fick det till 9.6km =)
http://kartor.eniro.se/m/pB41X 

När jag kom hem blev det frulle

Efter det blev det lite fix

Tvätta bilen


Ett besök på

Köpte en ett stöd och en ringklocka till min cykel som någon har stulit. Det blev även spolarvätska.

En sväng inom

Och man kan ju inte gå därifrån tomhänt, det händer väldig sällan iallafall.
Det blev en kudde =)
GOSA VÄDD Kudde, sidoläge  Längd: 50 cm Bredd: 60 cm Fyllnadsvikt: 600 g Totalvikt: 660 g
Efter ikea körde jag och handla mat.
Brukar inte handla på lidl men kesella är
en 10 poängare där =)


Hem, fixa mat


Sedan iväg igen in till stan för att ta en fika men en barndoms vän.
Det var jättetrevlig, vi har inte setts på många år så det var på tiden och vi
kommer dessutom bli grannar snart =)


När jag kom hem blev det lite kvällsmat tillsammans med älskling
 


Nu ska jag sova på min nya kudde =)
Natti Natti
2010-07-19 @ 23:25:29 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0