Vilken dag! Sov ut ordentligt idag, gick n...

mms_img50374 (MMS)

Vilken dag! Sov ut ordentligt idag, gick nog inte upp förrän klockan var halv elva. Men det behöver man ibland :). Då började jag dagen med en timmes powerwalk. Skönt att röra på sig efter en hel del vilodagar pga mitt knä. När jag kom hem blev det frulle en väldigt sen sådan så man hade egentligen kunnat kalla det lunch. Efter frullen var det dags för dagens projekt, drog mig lite först men övertala mig själv att det måste göras för eller senare och att det är skönt att slippa göra det under semester som börjar på Tisdag ;) Så det var bara att pallra sig upp på vinden och sätta igång. Sortera och gå igenom allt som jag har där. Det tog tid vill jag lova. Sorterade ihop 2st stora svarta sopsäckar fulla med grejer som skulle slängas plus en flyttkartong! Som jag sedan asade iväg en bit ifrån oss där var förening har kontainer. Skönt att få slängt det. Sedan fick jag ihop 3st flyttkartonger fulla med saker som jag tycker är synd att slänga men ändå inte vill ha. Så jag tänkte att jag skulle försöka sälja det på loppis. Är inte det att jag vill tjäna massa penger på det mer att jag tycker det är synd att bara slänga. Efter detta var jag helt slut eller efter att ha burit ner alla dessa sopsäckar och kartonger 6 våningar och sedan vidare bort 150 meter för att slänga det. Blev nästan som ett träningspass ;p

2010-07-26 @ 00:18:40 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0