Vilken härlig måndag

Jag älskar verkligen måndagar när jag är ledig.
Dagen började med en morgon powerwalk innan frukost på 55 min.

Kesella frukost blev det idag, blandade den med fun light wildberry mums:)

Sedan var det dags för thai massage. Helt underbart skönt.


Bara massa vardags lyx idag. Efter massage cyklade jag in till stan för att fixa naglarna.

Nu är det avkoppling som gäller så just nu ligger jag och solar på balkongen :)

Tjingeling

2010-07-05 @ 15:06:14 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja snackan. ville bara kolla laget typ... vi har det riktigt bra pa kreta och det ska bli skont att komma hem till fint vader (forhoppningsvis)

puss alda....

2010-07-05 @ 20:04:31



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0