Vilken het dag. Idag har det varit fruktan...

Vilken het dag. Idag har det varit fruktansvärt varmt på jobb, det gick knappt att vara i salongen. Jag slutade redan 15.30 idag. Riktigt skönt, körde hem byte om och sedan cyklade jag ner till västra hamnen. Badade lite och satt och prata med mämmi och Janne som var där. När jag kom hem var jag helt slut. Vilade en stund för att sedan gå och träna, vaknar en stund senare med världens huvudvärk:-( så det blev ingen träning för mig ikväll. Ska försöka börjar ta mig. upp på mornarna istället och träna då istället då det är svalare. Lugn hemma kväll är det ikväll som gäller. Hoppas min huvudvärk försvinner snart. Tjingeling

2010-07-12 @ 21:57:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0