Nu är vi hemma igen efter en fullspäckad dag

Vilken lång dag det varit. Började dagen med ett morgon pass på gymmet. Powerwalk på bandet i 60min.
Sedan hem, dusch, fixa sig och sedan iväg till jobb. Åt frukost där och sedan var det att bara att sätta igång att jobba. Sluatde redan klockan 13.00 idag så det blev en kort dag på jobb. Efter jobb körde jag ett snabbt ärende coh sedan blev det till att åka hem, käka lite lunch,fixa till sig lite och packa in presenterna (blev aldrig av igår pga att vi inte hade presentpapper hemma;)). Jag vet inte var tiden tog vägen men det var dags att köra då efter det. Så vi körde in till stan, trängde oss fram och till slut var vi nästan längst fram när Jack gick ut :)

Efter utsparken åkte vi hem till mämmi och Janne där dom OCH Jacks mamma ordnat inför festen. Jag hjälpte dom en del med mat och så, sedan börjar gästerna droppa in :) Efter en stund kom Jack efter att ha åkt lastbil med klassen runt i stan.
 
Vi gick för en stund sedan och jag tycker det blev en lyckad student fest, Jack var nog och det är det allra viktigast :)

Lite bilder från studenten:)









   
 

 
 

 





;)

2010-06-12 @ 01:10:14 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0