SHOPPING TIME ;)

Idag har jag verkligen shoppat loss....

Det blev först en Megan baseball jackat från Gina :)
Jag fick den av Fredrik :D Tack än en gång älskling

Sedan var vi inne på Marty. Jag brukar inte hitta något där som jag gillar och är där för en gång skulle något jag tycker om så finns inte min storlek.
Men idag hittade jag nått och den fanns in min storlek :D.
Det blev en Jacka från Sand. Den var dyr men sjukt snygg!!!!


Efter Marty blev det en tur till Chic där Louise jobbar. Där köpte jag en necessär från Joico som där var SHAMPOO, CONDITIONER, DEEP -PENETRATING RECONSTRUCTOR, INTENSE HYDRATOR och SPLIT EN MENDER också fick man ett badlakan på köpet :) Detta ska vara riktigt bra produkter. Jag har aldrig provat dom själv men alla dom som har är riktigt nöjda. Detta paket kostade 599:- och då är detta BILLIGT! Själv har jag aldrig köpt så dyra produkter till mitt hår och då är jag ändå frisör ;)


Slut shoppat för min del nu...
Nu ska man bara komma på vad man ska ha på sig ikväll....hmm :question:

2010-06-19 @ 15:19:56 Shopping/Mode Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0