Än så...

0-599ba5f00eb3f691038af5aaef7c91b7.png

Kolla varifrån!

Än så länge har det varit en TOPPEN födelsedag :) Nu är jag helt slut. Jag höll på att fixa till halv ett inatt. Gick upp halv nio och fortsatte. Gästerna kom strax efter elva. Det har varit super trevligt allting, frukost/brunchen var uppskattad och mina bröd gick verkligen hem :) Jag har fått så fina presenter Tack till alla er jag fått dom av (vet att en del släktingar läser min blogg ) hihi. Nu har dom sista gästerna gått och jag är helt slut. Har gått raka vägen in i sängen och ska vila lite nu så jag orkar med kvällens stora fest :) ps lägger upp massor av bilder imorn. Hörs lite senare natti natti

2010-03-20 @ 15:04:22 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0