Äntligen hemma

Vilken lång dag jag har haft, jag har nyss kommit hem. Först var det träning tidigt imorse. Sedan hem fixa till sig och sedan köra iväg till jobb. Vi har så så mycket att göra på jobb och det går i ett hela tiden men det är bara kul så jag klagar inte =) Efter jobb åkte jag hem till lille mämmi, jag skrev ut lite recept för vi har ingen skrivare hemma och sedan kollade vi This is it för mämmi hade inte sett den (4e gången för mig nu hehe)
Nu är jag äntligen hemma och jag är helt slut, ska snart gå och lägga mig ska upp tidigt imorn igen för att power walka. Imorgon jobbar jag mellan 9-21 så det blir en tuff dag =) så ni förstår kanske varför jag funderar på bingen snart hehe.


Tjingeling
Natti Natti

2010-03-02 @ 22:38:00 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0