Fredag och det kommer bli en lång lång dag

Hej alla morgonpigga =)

Då har man varit duktig och Power Walkat ännu en morgon i 1 timme =)
Idag har jag massor att göra på jobb. Det är super kul att vi har så mycket att göra med tanke på lågkonjunkturen, många blir uppsagda åt höger och vänster...när ska detta sluta?? Sen den andra saken som är bra när man har mycket att göra på sitt jobb är att tiden går så fort och dagen är slut på noll tid =)




När jag kommer hem har jag ännu mer att göra. Jag ska förbereda inför kalaset imorgon.
Detta ska fixas:
Janne kommer och lämnar vår nya frys =) 
Den ska installeras och vi ska lägga en fin bänkskiva ovanpå
Jag ska baka tårtbottnar
Göra Chokladmousse och Hallonmousse
Göra fyllningen till tårtorna
Fixa med bord, stolar och dukning
Städa undan det sista
Ta fram uppläggningsfat
Ta ut bröden, bullar och pannkakorna ur frysen =)

Mmmm så det är en del att stå i ikväll....

Ni som kanske inte läst min blogg tidgare eller missat det inlägget där jag skrev om detta...
Det är så här att jag ska ha släktkalas imorgon och jag ska bjuda på Frukost/Brunch.
Gästerna kommer redan klockan 11.

2010-03-19 @ 08:10:02 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0