Go kväll...

Då var det redan tisdags kväll....

Idag har det varit en lång dag, gick upp kl 6 imorse och stack till gymmet med Fredrik. Körde en timmes powerwalk. Sedan hem fixa till sig och käka frukost och därefter iväg til jobb. Sedan har det gått i ett hela dagen, sprang massa ärenden på lunchen, fick handlat tandkräm, aftersun, mygga mm. Efter lunch var det fullspäckat med kunder, jobbade till och med över så jag var inte hemma förrän klockan var ca 20:20. 
Väl hemma åt jag lite snabbt sedan började jag skriva en lista på vad jag ska ha med mig och tog fram en del saker. Kan säga att det var tur att jag skrev den listan på vad jag ska ha med mig för jag hade glömt handla två saker, så får ta det på lunchen imorn. Sedan blir att ta fram det sista jag ska ha med mig imorn kväll, känner att klockan tickar iväg nu. Jag ska upp tidigt imorn så jag fortsätter imorn kväll efter jobb med packningen =).



Det blir även lite sånt tjejpyssel imorgon kväll också, så som fixa ögonbrynen, body scrub, ansiktsmask, raka benen och sånt dära ni vet =)

Natti Natti på er
2010-03-23 @ 23:52:38 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0