Läggdags

Lite om filmen.....

Jag tyckte inte den här var den bästa av dom, men helt klart är dom super bra allihopa. Dom är väldigt spännande och man fastnar i dom. Den som jag tyckte var allra bästa var Flickan som lekte med elden. Sen tyckte jag Luftslottet som sprängdes och sist Män som hatar kvinnor.

Män som hatar kvinnor (1:an) tyckte jag var långtråkig den första timmen men i slutet blev den riktigt bra. Flickan som lekte med elden (2:a), Den var grym, jag satt helt fast i stolen på biografen och rörde inte en fena jag var helt inne i filmen hehe. Den sista (3:e) Luftslottet som sprängdes den var riktigt irriterande emellanåt men den blev så jävla bra ändå.

Sist men inte minst
Lisbeth Salander     -      (Noomi Rapace)
  

Hon är en grym skådespelerska



Nu är det läggdags som gäller
Natti Natti

2010-03-07 @ 22:54:12 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0