Sondag EGYPTEN - El Gouna

Hej pa er :)
Nu har jag tid att skriva lite mer....

Uppdateringem borjar fran Kastrup :)
Allt gick lysande fram tills att vi satt oss pa planet pa kastrup. Da vi fick reda pa att dar var forseningar i Hurhgada sa i over en timme satt vi i planet utan att nagonting hande... tror till och med att vi satt dar 1.5 timme. Sedan nar dom val starta planet sa stamde det inte med Kastrup sa vi fick sta stil 40 min till...riktigt jobbigt faktiskt. Men val uppe i luften gick allt bra och det ar huvudsaken tycker jag :)

I Hurhgada var vi da pa sen eftermiddagen. Det blev att bekanta sig lite har runt omkring, fixa till sig lite och sedan ga ner och ata i en av det 4 resturangerna :) VILKEN STOR BUFFE whaooo.
Mkt av allting, dock inte sa mycket frukt som jag hade vantat mig. 
Torsdags kvallen blev att vi satt oss i peanutsbaren dar do mhade karaoke kvall (kunde det bli battre :)?! ) 

Fredag: Lag vid poolen hela dagen sola och bada, lasa min underbart bra Bok Moon Walk jag fick av Theresa och Fredrik i fodelsedagspresent :) Pa kvallen blev det En trip in till "stan" Dar alla utan jag och Dennis rakte vattenpipa. 

Lordag: 50min Power Walk innan frukost :) inte illa pa semestern Samma sak nastan, ha det javligt nice vid poolen och bara ha SEMESTER. Spela lite kort under ett parasoll ;) Pa kvallen akte vi in till den andra "stan" som ar lite strorre. Kollade lite i affarer och satte oss pa en uteservering med havsutsikt och kolla pa fina batar. Dar blev vattenpipor till alla utom mig.. ja kanner inte att jag vill testa det. 

Sondag idag da :) 55min Power Walk innan frukost :) Sedan akte vi till stranden, den var inte jattefin sa vi akte igen efter en 2-3h tillbaka till hotellet. Nu har vi legat vid poolen, gatt en runda och nu ar det snart dags att ga upp att gora sig iordning infor kvallen.

Overigt om resan i punkt from:

Ja dar finna annu mer att beratta men det far jag ta sen :)

Tjingeling pa er

2010-03-28 @ 18:19:31 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj är det inte för varmt i El Gouna för att göra en massa motionssaker.

2010-09-08 @ 21:24:38
URL: http://www.el-gouna.nu



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0