Tisdag kväll

Då satt man här igen framför datorn =) Imorse blev det 1 timmes power walk på löpbandet därefter hem äta lite frukost och sedan göra vid sig. Jag har haft fullt att göra på jobb idag så dagen gick jättefort trots jag jobbade till klockan var sju. Efter jobb åkte jag en sväng inom min farbror och mina kusiner. Väl hemma var klockan redan halv nio. Nu har jag ätit lite, varit uppe på vinden och hämta den biten som blev över av bänkskivan när vi removera köket. Vi behöver den till ett lite projekt som ska göras på fredag hihi =) 

Annars är allt under kontroll... =)
Kalas på Lördag och Fest på kvällen, det ska bli så skoj

2010-03-16 @ 22:01:57 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0