Vart tog solen vägen??

Det var så fint förra veckan med massa sol, visst det var kallt men solen den var helt underbar. Nu är det bara grått och trist igen, kom till och med lite snöflingor i eftermiddags. Men det går iallafall mot ljusare tider.

Dagen idag har varit bra, vi har mycket att göra på jobb och efter gårdagens inspiration på visningen så var man sugen på att klippa =) Min kund i förmiddags ville hitta på något nytt. Hans hår var långt, ca 14 cm var längderna uppe på och 10-12 kanske på sidorna och i nacken. Ny frisyr blev det hihi och det blev en frisyr jag såg på visningen igår  
Här är frisyren jag klippte (bilden är från visningen igår) 



Nu ska jag nanna kudden
Natti Natti
2010-03-09 @ 23:04:11 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0