Vilken dag...

När jag vaknade imorse var jag stendöd. Igår var man bakis och mådde dåligt idag kom tröttheten. Imorse när klockan ringde kl 6 så visste jag inte ens vad jag hette så det blev ingen Powerwalk för min del =(
Sedan har det varit stress hela dagen på jobb, fick jobba över lunch lite så hann knappt med hälften av vad jag skulle göra. Har massor att fixa nu innan resan på Torsdag så då tänkte jag fixa en del på lunchen för att alla affärer har stängt när jag slutar. Hann dock bara med att gå på Apoteket och köpa handsprit,köpa shampoo och sen äta lite snabbt. Får försöka hinna resten imorn på lunchen och på Onsdag. Det är alltid massor man berhöver inhandla när man ska resa, jag måste kolla upp vad vi har när det gäller solkrämer, magsjuketabletter och massa sånt också. Sen vill man kanske ha med sig lite annars smått och gott så som bra musik i ipoden och det tar lite tid att lägga in musiken i den, sen man vill ju ha något bra med sig att läsa mm. Ja som sagt dessa dagar som är kvar blir till att fixa inför resan.
Det var meningen att jag skulle på Dance Aerobic nu ikväll kl 19 men jag hann inte  . Jag kom hem kvart- tio i sju från jobb, hann liksom inte byta om och få nått i mig på 10min, fick dessutom knappt inte ätit nått på lunchen så någon energi hade jag inte kvar när jag hem. En Madeleine med ingen energi och ingen mat i kroppen då är det ingen idé att köra ett sånt pass för det blir bara pannkaka av allting då. Tar igen det imorn istället då jag ska Power Walka på morgonen och det är stensäkert

Så kvällen kommer bestå av att leta upp SOMMARkläderna =) och kolla upp lite vad jag ska ha med mig för kläder =) 

Ha en trevlig kväll på er =)
Tjingeling

2010-03-22 @ 20:00:02 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0