Ändrade planer....i träningsschemat

La till igår att jag skulle ut och springa idag, men insåg sen att jag tränat 6 dagar på raken utan vila. Så får bli vilodag idag. Nu har vi precis ätit en god frukost, det är min "ätar dag" idag och då tillåter jag mig att äta mer av kolisarna. Det blev en lite extra gottig frukost då vi körde och handlade tekakor och friskis bulle =) (i vanliga fall äter jag inte kolh, så som pasta, ris, potatis och bröd)
Nu håller jag på att fixa mig. Vi ska på Linneas konfirmation (Fredriks syster)i dag och innan dess ska jag göra uppsättning på henne och sminka henne =)

Hörs lite senare
Tjingeling
2010-05-08 @ 10:12:58 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0