Intensiv dag

Idag har jag gjort mycket och det känns skönt att få undanstökat grejor från listan man alltid har när man är ledig.
Fått handlat det mesta inför Fredriks fest nästa helg. Blannevann, snacks mm.
Gud vad mycket man ska ha när man ska ordnat en sådan här stor fest, men det är samtidigt super kul.
Tror det kommer blir riktigt bra =) Nu återstår det bara några saker kvar att fixa b.la Spriten
Jag, Mämmi och hennes två vänninor ska åka till Tyskland på Torsdag och då ska det handlas

Efter allt handlande åkte jag hem till Mämmi en stund, tog en fika och sedan när jag skulle hem var det lagom att hämta upp Fredrik vid bussen. Skönt att slippa ta ännu en buss efter att ha jobbat en hel dag.
När vi kom hem blev det middag och därefter vilade jag. Fick sådana huvudvärk nu ikväll...

Den har fortfarande inte försvunnit :o(
Iprenen hjälper inte....

2010-05-10 @ 21:20:35 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0