Riktigt nöjd med mig själv!!!!

Efter en lång dag, små irriterad och arg sticker jag ner till   gymmet.
Kör cross 10min intensivt, 2 level tyngre än vad jag brukar. Tänkte att jag skulle bli riktigt varm under uppvärmningen!
Därefter kör jag Axlar, Rygg, Mage och Triceps...var jag fick energin ifrån det har jag ingen aning om, ökade även i vikter på en del övningar (återkommer om det senare).

Därefter körde jag cardio. Crossen återigen och då blev det ännu tuffare. Blev intervall på 20min! Jisses....var så mör i kroppen efteråt men f*n vad det kändes skönt!

När jag kom hem blev det en prottemuffins för att få i mig snabba kollisar så fort så möjligt.
Därefter gjorde jag proteinpannkakor som tog lite tid. Men det var smarrigt när det väl var klart att äta =)
Bakade även nya proteinscones för dom var slut. Mixade ihop ett nytt recept jag kom på där det innehåller MINDRE KOLISAR :) Det gillar vi =) Kommer även lägga upp detta recept så klart!
2010-05-12 @ 23:32:10 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0