Skönt att vara ledig en dag till. Idag pa...

Skönt att vara ledig en dag till. Idag passade jag på att sova ut riktigt ordentligt. När jag väl vaknat gick jag ut och powerwalka 60min. Dock gjorde det fruktansvärt ont ca 10 cm från ankeln :( så kunde knappt gå, vet inte vad det kan va. När jag kom hem var klockan så pass mycket så det kändes inte lönt att äta frukost så det blev lunch ist. Jag gjorde mig två proteinpannkakor som jag fyllde med nötfärs. Till detta hade jag sallad, Zuchinni och avokado mums;) precis ätit upp är så mätt. Nu ska jag duscha och fixa till mig. Sedan ska jag förra över alla mina saker till den externa. Min nya dator har redan börjat klydda så ska lämna in den. Kanske har jag fått ett måndags exemplar?? Vet andra som har likadana och aldrig haft några som helst problem me den. Hörs lite senare. Tjingeling

2010-05-24 @ 12:57:01 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0