Tjingeling, Nu börjar jag må bättre. So...

Tjingeling, Nu börjar jag må bättre. Sov mer eller mindre hela dagen igår. Var iväg med datorn snabbt och fick reda på hur jag skulle göra med den så nu funkar den igen. Jag körde inom burlövscenter på hemvägen :) hitta en super snygg kavaj ;) (lägger upp en bild lite senare.) Jag gick aldrig min promenad imorse för min kropp hade INGEN ork plus det gjorde ont i halsen. Men det känns bättre nu så ikväll blir det träning. Det blir dock lite ändring igen ;) träningsschemat ikväll blir som onsdagens kvälls träning ;) och imorn blir det den träningen som jag skulle kört ikväll ;)

2010-05-25 @ 14:39:12 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0