Veckans träning 24/5 - 30/5

Veckans träning
Vecka 21

Måndag:
M PowerWalk 60min
Tisdag:
K Uppvärm Cross 10min
K Cykla 15min
K Styrka: Mage 3övn 3x10
K Intervall Cross 15min
K PowerWalk 15min
Onsdag:
Vila :o( (mot min vilja)
Torsdag:
K Cross uppvärm 10min
K Cykling intervall 15min
K Cross intervall 15min
K Styrka Ben 4övn 3x10
Fredag:
Vila 
Lördag:
Vila
Söndag:
PowerWalk

Lite lite träning den veckan. Men har bliivit så pga av att jag har haft ont i benhinnorna...
Jag powerwalka idag för första gången på några dagar och det kändes bra, fick inte alls ont så inflammationen har nog försvunnit nu. Blir massor av träning nästa vecka :d

2010-05-30 @ 15:53:27 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0