Dags för uppdatering

Igår jobbade jag hela dagen, jag måste haft väldig kul för dagen bara blåste förbi tycker jag =)
En lite rolig grej som hände på jobb igår var att Johan Glans klippte sig hos oss :D hihi, det var inte jag som som klippte honom men det var underhållande medans jag klippte min haha =)


Efter jobb körde jag hem till Petra och Marcus där Fredrik var. Jag och Petra stack och handlade och sedan körde vi hem till dom igen. Vi lagade tacos tillsammans då killarna var och spekade pingis.
När maten var klar åt vi alla tillsammans och sedan såg vi idol =) I pausen satte vi igång en film, Frozen. Den var väl sådär... kanske får en 3 av en 10...

Hemma sent igår kväll gick jag och la mig direkt när jag kom hem.

Uppe med tuppen imorse var jag ;) Åkte till gymmet innan jobb.
Så dagens träningspass:

Crosstrainer 30min
Styrketräning:
Körde mina favo övningar

Mage - Hjulet
Ben - Ben press och insida/utsida lår
Axlar/Rygg - Reverse fly
Bröst - Bröstpress
Triceps/bröst  - Armhävningar


På jobb i lagom tid så jag hann äta frulle (dagens kost ser nu längre ner i inlägget ;)
Jobbade mellan 9-14 sedan körde jag en sväng till mobilia. Handlade faktiskt två julklappar det var inte anledning till att jag skulle dit men jag hittade ett par saker som en person vill ha så då kan man lika bra handlade nu.

När jag kom hem åt jag lite mellis och sedan vilade jag en stund, riktigt skönt.
Kvällen blir bara lugn... ska bara chilla framför tvn

Dagens kost:
Fulle: Filmjölk med fröblandning(linfrö,psyliumfrö och sesamfrö), kanel, blåbär och äpple.
4 skivor ost och 4 skivor kalkon

Lunch:
Swebar ( hann inget annat)

Mellis
3 ost skivor

Middag:
Spödbakad fisk med blomkålsmos och gröna bönor



Ha en trevlig lördagskväll


Ps Glöm inte PAPPASDAG IMORN ;) 

2010-11-13 @ 21:07:20 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0