Födelsedagsfest för Theresa

Gårdagen var fullspäckad..
Dagen började med att jag vaknade med en EXTREM huvudvärk :( inte så kul. Jag tog en ipren och vilade lite och kände mig mycket bättre efter en stund. Jag körde iväg några ärenden sedan var det dags att tvätta.
När tvätten var klar och den hängde på tork åkte jag och Malin till Entré. Jag var inte ute efter något speciellt men det är alltid kul att titta. Jag hittade en jättefin klänning som jag köpte som jag ska ha på nyår :D
Jag har ingen aning om vad vi ska göra på nyår men nu har jag en klänning iallafall :D

 
 



Hemma igen så var det bara att börja förbereda kvällen. Ta fram vad man ska ha på sig, slå in presenterna och sånt dära ni vet =) Förberede lite inför middagen också.
Det blev middag hemma hos Malin och Mange innan födelsedagsfesten och sedan blev vi hämtade av Helena (Tack snäckan för skjutsen). När vi väl kommit till festen (vi kom sist, pga att lilla mimmi var tvungen att gå ut en sista runda innan vi åkte så hon klarade hela natten själv sen) så var där fullt ös och det spelades wii för fullt :D ångrar jag inte testade såg ball ut =) Theresa och Fredrik hade gjort fin tårta, dukat upp gotte bord och alla var på topp. När midnatten närma sig bar det av till båten. Vi dansade och dansade och dansade tills våra fötter inte orka mer =) Tack för en trevlig kväll Tessan =) och så klart ni andra med ;)

Lite bilder från kvällen :)

Födelsedagsgrisen



  
   
    
  
  
2010-11-07 @ 17:21:23 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0