Go kväll på er...

Redan Fredagskväll och jag har fått gjort en hel del idag...

♥ Jobbat
♥ Lagt undan en snygg klänning på Lindex :p 
♥ Tankat bilen
♥ Ätit Fredgasmysmiddag med Fredrik...eller inte blev till att hämta hem, inge av oss palla laga nått haha.
♥ Sett Idol
♥ Undertiden Idol var i gång har jag packat väskan till imorgon...eller ja nästan..
♥ Camilla och Dennis har varit här och umgåts lite med oss...
♥ Naglarna är just målade...
♥ Blogg inlägg på gång...




En del saker jag måste fixa innan sängdags

♣ Packa klart väskan
♣ Ladda kameran
♣ Ta fram kläder som jag ska ha på mig imorgon




Morgon dagen inte som vanliga Lördagar.....

Jag ska jobba mellan 9-14. Ska hinna springa inom Lindex och köpa klänningen innan jag slutar :) Måste ju ha nått fint på mig inför kvällen :p
Efter vi slutat jobb ska vi alla från Hår och Sånt åka ner till Ystadsaltsjöbad.
Där bjuds på tillgång till spa avdelningen, pool, bastu, julbord, julshow, en övernattninng och en stor frukostbuffé på söndag. Låter bra va? 10 st frisör tjejer och en man (inte frisör men vår chef) 
haha det blir galet =)

1:a advent på Söndag, mysig tycker ja....
Alla ljusstakar i fönstren som lyser upp mörkret :) så mysigt.



Natti Nattiii



Ps: Blir smsinlägg imorgon...I promise;)
2010-11-27 @ 00:23:33 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0