Hmm

Sängen kallade väldig sent igår och bara för det så är man som en zombi imorse....stängde tydligen av klockan i sömnen..
Så jag vaknade inte förrän klockan och var åtta och det är ju i senaste laget om man börjar klockan nio och hade velat träna innan jobb som i vanlig ordning...men nä då ligger jag och sover istället... ajabaja Madeleine.

Dagen på jobb har varit bra, det har gått fort och det är rätt skönt det med =)

Efter jobb körde jag hem direkt, fixade lite mat och sen kom Janne för att kolla in vår lägenhet. Han hade inte varit här innan, så nu fick äntligen se hur vi fått det.

Vilodag blir det också för mig idag, nu är jag alldeles för trött för att träna så den lilla energin jag har kvar får vara till att hålla mig vaken en stund till för jag är så trött nu.

Nu ska jag bara ta det lugnt i soffan och sappa mellan kanalerna på tvn...

Tjingeling
2010-11-04 @ 21:51:48 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0