Höst deppig...

Nu börjar jag igen, men f*n vad jag hatar (jag vet det är ett starkt ord) denna årstiden!!!
Mörk, dåligt väder, blåsigt regnigt, och ännu mer mörkt. Hur kul är det liksom??!!??  I början av det här perioden innnan jag vant mig är jag konstant trött och har ingen ork till någonting...och det som gör mig så frustrerad är att jag har ingen energioch ork till att utföra mina vardagliga rutiner då heller så som träning, umgås med vänner en stund på vardagskvällen eller något annat sånt kul. Detta gör mig så irriterad. Behöver till och med gå och lägga mig tidigare för att orka upp :(  
VILL HA SOL! SOL,SOL,SOL,SOL,SOL,SOL,SOL,SOL,SOL,SOL, 
Är det något jag är beroende av så är det SOLEN!!!!

Någon som mer känner som jag....?!?!?!?!?! :blush:

2010-11-18 @ 19:15:24 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0