Igår blev det inte mycket till bloggande.....

Igår blev det inte mycket till bloggande... Hade grym huvudvärk som aldrig ville gå över :( Men nu är den borta och jag är människa igen. Dagen kommer bestå av att sitta och vänta här på Mechanum och jag hoppas på att det inte blir alltför dyrt....är ju snart jul.Sedan blir det att köra till jobb käka frulle och 9.00 börjar den fulla listan min att droppa in en efter en :) härligt att ha mycket att göra :d Efter jobb blir det träning :) Hmm har inte bestämt vad jag ska träna ikväll.... Zumba kanske?? Eller löpning... Gymmet.... Får ta en funderare under dagen. Ha en bra och på er Tjingeling

2010-11-16 @ 07:34:06 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0