Riktigt bra gympass :o)

Idag har jag varit ledig, riktigt skönt och gjort bara det jag själv känt för att göra =)
Började dagen med en powerwalk, fick massage 1timme och sedan powerwalka jag hem igen.
En sträcka på 5.73km och det tog mig 57min.


När jag kom hem blev det dags för frulle.
Jag åt 2st protein scones med ost och skinka
1 tallrik fil med linfö och kanel.
Grön te.
Satt i lugn och ro och läste tidningen också...så härligt att bara ta det lugnt. Man hinner ju inte det annars om vardagarna. 
Gjorde mig sedan i ordning för att sedan åka till tandläkare..
Hemma igen vid fyra tiden, tog det lugnt en stund sedan lagade vi middag.
Lövbiff, blomkålsmos och broccoli mums =)

Wii blev det en stund och lite efter sju gjorde vi oss ordning inför gymmet!

5 min uppvärmning Crosstrainer

2 övn Bröst
bröstpress 3x15
Pec dec 3x15

3 övn Axlar
Axelpress 3x15
Hantlar åt sidorna 3x15
Reverse fly

3 övn rygg

Rod 3x15
Back extension 3x15
Lat pull 3x15

20 min Crosstrainer

Efter gympasset unna jag mig 15 min


Tjingeling
2010-11-22 @ 22:06:22 Träning & Kost Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0