SHOPPING TIME ;)

Då har man fått hem lite av grejorna jag beställt :D Jag har beställt en hel del grejor från H&M, har inte varit så glad i deras kläder innan men tycker dom har hotat upp sig en hel del och kvalitén känns annorlunda, det vill säga mycket bättre :D Vi fick för några veckor sedan från jobb "jobb tröjor" därifrån och det var då jag ändrade uppfattning om deras kläder.

 Här är lite saker jag shoppat för att använda på jobb också blev det ett par nya träningslinné också. Sjukt billiga, 79.95 st =) Köpte ett grön/turkost som visas på bilden och ett svart.















 

Det  är dom kläder jag fått hem nu, väntar på två paket till:p
Kanske ska smygstarta och visa vad jag mer köpt....;)
2010-11-02 @ 22:31:11 Shopping/Mode Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0